Something about it.

Welcome to my fashion blog.
I'm a sixteen year old girl, from Ukraine but living in Spain. Big desire to better onself. In love with fashion, music, photography and elegance. Being intelligent is classy.
I don’t have to prove anything to anyone, I only have to follow my heart and concentrate on what I want to say to the world. I run my world.
"Always dress like you're going to see your worst enemy"


jueves, 4 de agosto de 2011

No pido explicaciones, no quiero excusas, ni cuentos que duran más de lo necesario.



7 comentarios:

  1. Oh me gustaron las fotos y el cambio del blog!
    Saludos :)

    ResponderEliminar
  2. Tienes un premio :)
    pasate por mi blog

    sastre de sonrisas*
    un beso.

    ResponderEliminar
  3. En encontrado tu blog atraves de trendtation y la verdad me ha gustado!
    ya tienes una seguidoras más :) te paso el mio y te espero como seguidora..
    http://justbeyourselfff.blogspot.com/
    unbesito

    ResponderEliminar
  4. no me sale que me sigues :( no te deja..?
    un beso!

    ResponderEliminar
  5. Muuuy lindo tu blog,super original segui asi ! Sueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerte :3
    www.caandelabelen.blogspot.com si me sigues te sigo !

    ResponderEliminar

Louis Vuitton